Клієнтам страхових компаній: ряди українських страховиків стають коротшими
У першу чергу, мова йде про СК "Гарант-Авто", яка зазнала величезних збитків і була виключена зі складу членів МТСБУ.
За несплату фінансів у фонди Моторно-транспортного бюро СК "Гарант-Авто" було прийнято рішення позбавити страхову членства Бюро.
У ході перевірки Бюро було встановлено, що страховик має значну заборгованість перед МТСБУ. Конкретно - справа стосується відсутності грошових внесків у повному обсязі, а також відрахувань до фондів МТСБУ.
Згідно з цими даними, страхова компанія "Гарант-Авто" втрачає статус асоційованого та / або повного члена Моторного Бюро і більше не має права торгувати полісами ОСЦПВ на українському ринку.
З моменту втрати членства в МТСБУ, страхової компанії категорично забороняється здійснювати операції та укладати договори про міжнародне страхування "Зелена карта". У теж час, це не звільняє страховика від того, що він в обов'язковому порядку повинен виконувати фінансові зобов'язання перед клієнтами за укладеними раніше договорами ЦПВ.
Не краще йдуть справи у страхових компаніях з тимчасовим керівництвом.
На початку грудня 2014 року, НАСК "Оранта" покинула тимчасова адміністрація. Однак, на загальному засіданні акціонерів "Оранти", яке скликали позачергово, було визначено нове керівництво.
Але тим не менш, не дивлячись на ці рішення з керуванням, компанія до цих пір знаходиться в несприятливому фінансовому становищі.
В той же час, по відношенню колишнього менеджменту "Оранти" було відкрито кримінальне провадження за підозрою у доведенні страхової компанії до банкрутства.
Також, з початку 2015 припинилися повноваження тимчасового керівництва у страхового товариства "Гарантія". Про це повідомила Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.