
MyAXA - портал для клієнтів від «АХА Страхування», запущений в рамках програми Digital Transformation
Переваг даної новинки маса:
- клієнт з будь-якої точки світу може відстежувати інформацію про укладені договори страхування
- повідомляти про наступили страхових випадках
- відслідковувати процес врегулювання збитків
- сервіс доступний цілодобово
Ще одним приємним бонусом є адаптація MyAXA під мобільні пристрої. Як правильно підмітив портал forinsurer.com, тепер клієнт може відправляти страховику фото страхового випадку моментально завдяки камері на своєму гаджеті.
Максим Межебицький, віце-президент СК «АХА Страхування», заявляє, що з 2013 року кількість клієнтів, які зробили заявки на оформлення полісів в інтернеті, зросла в два рази. Тому компанія «АХА Страхування», активно відстежує бажання споживача, ввела програму MyAXA з метою максимального задоволення потреб клієнта.
Більш того, в 2016 році планується доповнити нововведення додатковими функція, такими як самостійний вибір СТО, відстеження стадії ремонту авто, управління механізмами договорами і платежами.