Страхові «слабаки» запросять моторки в суд
15.07.2015
2237

Страхові «слабаки» запросять моторки в суд

Страхові компанії хочуть через суд скасувати «штрафи» Моторного страхового бюро за низькі ціни на поліси «автоцивілки»

Нещодавно, до нас в компанію подзвонив клієнт і сказав, що хоче купити страховку на свій автомобіль (з київською реєстрацією, на секундочку!) за 200 грн. Мовляв, бачив десь в інтернеті таку ціну, а де - не пам'ятає. Звичайно ж, наші менеджери йому пояснили, що такого апріорі бути не може. І ми запропонували йому сааамую бюджетний варіант з 1000 франшизою за 673 гривні. Розмова з ним закінчився тим, що чоловік відмовився від нашої пропозиції, аргументувавши це тим, що у нас дорого, і він пошукає дешевше.

Сумнівні страховики лажають не по-дитячому

І Ви знаєте, він таки знайде. Знайде у страховика з сумнівною репутацією, у страховика-банкрута. В автомобілях, припаркованих на узбіччі біля дороги, з великою курних плакатом «Автострахування за 5 хвилин» напевно теж, недорого застрахують. Але чи буде це страхування якісне? Чи дійдуть Ваші дані до бази МТСБУ? Чи буде страховий бланк справжнім?

Приміром, до нас зверталися колишні клієнти СК "СКАЙД", "UTICO", поліси яких були ой, що не сумлінно оформлені. Найпоширеніший косяк при оформленні поліса - відсутність дати народження, ІПН, у графі «адреса прописки» - писали лише назва міста проживання, відсутність коефіцієнтів. Хітом став поліс, оформлений на ТЕХПАСПОРТ. А адже одна з граф поліса (пункт 6 - документ, що засвідчує особу (для пільговика - документ, який підтверджує його право на зниження страхового платежу)) говорить про те, що документ, на який оформляється страховка, повинен засвідчувати Вас, а не його транспорт . А тепер увага, питання - яка ймовірність, що при настанні страхового випадку страхова компанія здійснить виплату при наявності ТАКОГО документа? А таких недобросовісних компаній на українському ринку, повірте, не мало.

Поганий приклад заразливий?

Відомий факт, що з 1 травня продавці автоцивілки підвищили ціни на страховки ОСЦПВ на 25%. А для тих страховиків, які продовжують продавати поліси за старими цінами, МТСБУ ввело "штрафи" - додаткові внески до гарантійного фонду бюро. «Це було зроблено для того, щоб страховики не демпінгували», - пояснив президент МТСБУ Юрій Гришан. Давайте міркувати логічно - якщо рівень виплат страхової компанії маленький, тоді потрібно платити "штраф" у фонд. Відповідно, це багато в чому залежить і від рівня продажів.

Через це, страхова компанія "СКАЙД" хоче через суд скасувати "штрафи" Моторного страхового бюро за низькі ціни на поліси автоцивілки. Голова правління Володимир Стецюк повідомив, що незабаром "СКАЙД" подаватиме позов до суду на моторки, якщо доти не вирішитися питання в досудовому порядку. Приміром цієї СК вже послідувала "Домінанта", а може послідувати ще кілька компаній.

Менеджери топові страхових компаній між собою зараз обговорюють новину про розстрочення, яку зажадали у МТСБУ збиткові страховики. Але як Ви самі розумієте, в розстрочення Моторка їм відмовила.

Згідно з інформацією порталу "Капітал", в результаті таких заходів в травні 14 реалізаторам автоцивілки бюро нарахувало додаткових внесків на суму понад 3 млн грн. «Нам, наприклад, довелося внести до гарантійного фонду додатково 0,7 млн ​​грн. Ці гроші могли б піти на виплати потерпілим, але замість цього їх заморозили у фонді бюро », - поскаржився Володимир Стецюк. Він кілька разів звертався в МТСБУ з проханням переглянути вимоги щодо додаткових внесків.

Генеральний директор «УОСК» Сергій Парфенюк вважає, що після введення "штрафів" комісійні за ОСЦПВ, в середньому, знизилися не більш, ніж на 5 процентних пункти. Тому такі заходи, проблему низької збитковості не вирішать. УОСК теж нарахували додаткові штрафи, але звертатися з позовом до суду компанія не буде.

Також з пропозиціями внести корективи в тарифні вимоги МТСБУ звернулися до президії бюро компанії «Домінанта» і «Брокбізнес».

Володимир Стецюк впевнений, що цим компаніям також відмовлять. На його думку, головна причина криється не в бажанні МТСБУ очистити сегмент ОСАГО від демпінгу, а в прагненні великих гравців перерозподілити цей ринок на свою користь. «Більшість членів президії - великі компанії з іноземним капіталом. Вони спеціально створюють такі умови, щоб посунути з цього ринку невеликих і середніх учасників », - вважає Володимир Стецюк. Як приклад він наводить той факт, що після зниження його компанією розміру комісійної винагороди, збори премій у «СКАЙД» впали, але у інших страховиків вони підвищилися, оскільки ті комісійні не знижували.

Борг - справа честі

До слова, в новий фонд СК "СКАЙД" винна близько 1 млн. Грн. І дізналися в компанії про це тільки після 25 квітня. Переговори з Бюро веде і керівництво СК "Домінанта". А в "Аско Донбас Північний" заявили, що вони вже погасили "несподівано" виниклу заборгованість.

Примітним є той факт, що про точну суму, яку страховики повинні заплатити в Додатковий гарантійний фонд, стало відомо тільки 25 квітня. А сума для деяких компаній виявилася досить значною - приблизно по 1 млн грн. На початку літа МТСБУ стало розсилати "листи щастя", з вимогою негайно погасити заборгованість і з нагадуванням, що відповідно до Статуту, страховик, у якого існує заборгованість перед Фондами більше двох місяців, буде виключений зі складу членів Бюро.

На думку президента Ліги страхових організацій України Олександра Філонюка, вирішувати проблему виплат в сегменті "автоцивілки" потрібно на рівні законодавства. «Гроші треба не накопичувати, а виплачувати. А то відрахування до гарантійні фонди бюро ростуть, але немає даних про зростання виплат потерпілим тих компаній, які вже давно є банкрутами. Не вирішене питання виплат до початку тривалої процедури банкрутства проблемного страховика. Хоча про це багато говорилося. Всі ці питання потребують системного, а не половинчастому рішенні, тому потрібно вносити зміни в закон про ОСЦПВ », - вважає Олександр Філонюк.

Компанія Giraf.ua - противник демпінгу, через якого щодня страждає якість послуг, сервіс і цінова політика страховиків. Згадайте хоча б недавню історію з СК «Україна», яка «вмирала-вмирала», не як не могла піти з ринку. І ось тепер МТСБУ позбавила її ліцензії, а «Україна» після себе залишила тисячі незадоволених клієнтів, які застраховані, по суті, в компанії-банкрута. І на допомогу таким клієнтам при настанні страхового випадку прийдуть тільки факторингові компанії.

більше новин?

30.01.2017
Ціни на бензин стабільно високі, проїзд у громадському транспорті дорожчає, зарплати не зростають, курс долара не радує. Але! За підсумками 2016 року в Україні зросли продажі елітних авто. Українці розщедрюються на розкішні Porsche і Lexus.
12.01.2017
Нацрегулятор надав інформацію про діяльність страхових компаній, про роботу зі зверненнями від фіз. і юр.осіб. Кількість звернень значно зросла (у порівнянні з минулим роком)
23.12.2016
На сьогоднішній день, допомога на дорозі стала своєрідною необхідністю. Кожен водій має потребу в гарантії, що йому нададуть тех.допомогу на дорозі 24/7, в будь-який час року. «Водіння без турбот» - це те, що сьогодні очікує кожен клієнт страхової компанії.
16.12.2016
На початку зими акціонери українського страховика «СК «UNIVES»вирішили розширити статутний фонд. Розмір виросте до 50 мільйонів гривень.
22.11.2016
Ряди МТСБУ залишає ще один відомий український страховик. На цей раз мова йде про страховому товаристві «Іллічівське». Інформація про це з'явилася на офіційному сайті страховика.
14.11.2016
Нацкомісія держрегулювання фін.ринка анулює ліцензії відомого страховика «Українська охоронно-страхова компанія» на укладання договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності та КАСКО.
07.11.2016
В Україні стартує пряме врегулювання страхових випадків з обов'язкового страхування відповідальності власників транспортних засобів.
02.11.2016
Комісія з регулювання ринку фінансових послуг озвучила додаткові вимоги, які потрібні для більш широкої звітності, яку в обов'язковому порядку подають страхові компанії Регулятору
25.10.2016
Ряди повних членів МТСБУ поповнюються. На цей раз, їм стане відомий український страховик ПРОВІДНА.
17.10.2016
Наприкінці вересня на офіційному сайті Вищого Господарського суду України з'явилася інформація про порушення Господарським судом м.Києва справи № 910/9445/16 про банкрутство публічного акціонерного товариства "Українська страхова компанія" Гарант-Авто "