
Клієнтам, які постраждали внаслідок стихійного лиха на заході України, НАСК «Оранта» спростила процедуру врегулювання збитків
У результаті бурі на Західній Україні 13 квітня були пошкоджені житлові приміщення більше 500 клієнтів НАСК «Оранта». У зв'язку з цим керівництво компанії прийняло рішення максимально спростити процедуру фіксації та врегулювання збитків.
Всім відомо, що в процесі врегулювання страхового випадку необхідно заповнити безліч документів, які є доказом і розрахунковою базою. Але іноді слід відступити від звичної процедури, так як допомогу постраждалим від невідворотних негативних подій (наприклад, стихійного лиха) первостепенна.
Інтернет-джерело forinsurer.com повідомляє, що, на думку керівництва компанії «Оранта», необхідно дати клієнтам знати, що при стихійному лихові вони будуть захищені.
Клієнтам, постраждалим від бурі в Рівненській та Волинській областях, потрібно всього лише написати невелику заяву, підтвердити право власності та засвідчити свою особу паспортом або іншим документом.
Прийнято рішення проводити розрахунок відшкодування за пошкоджене майно прямо під час огляду.
Страхова компанія також взяла на себе відносини з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, які зазвичай лягали на плечі клієнта.
Нагадуємо, заходи щодо спрощення врегулювання компанія застосовує регулярно. Наприклад, спрощення відбувалося для постраждалих від стихії у Львівській області та в районі Умані.
Співробітники НАСК «Оранта» діляться враженнями про події 2008 року, коли під час повені на Західній Україні доводилося видавати відшкодування, пробираючись по затопленій місцевості на човнах.
Уважний підхід до клієнтів забезпечує компанії лояльність страхувальників, особливо тих, хто постраждав від стихійного лиха в сільській місцевості.