
За кількістю скарг потерпілих в ДТП лідирує страховик МВС
Цього року найбільша кількість скарг в МТСБУ надійшло на відомих в Україні продавців «автоцивілки» - «Utico» і «Українська охоронно-страхова компанія».
Згідно з даними, опублікованими на порталі Сapital.ua, дана інформація надійшла анонімно від одного зі співробітників МТСБУ. Він заявив, що ці страховики - перші кандидати на виключення з бюро. Але поки по даній інформації немає ні підтвердження, ні спростування.
Голова громадської організації споживачів страхових послуг «Страховий захист» Василь Дарков зазначає, що найбільше скарг надходить саме на «УОСК» (компанія, яка є страховиком МВС). Як приклад він навів страхувальника, яким страховик повинен 50 тис. Грн за ОСАЦВ, а повертати борг почав тільки недавно, частинами - по тисячі гривень в тиждень.
За офіційною інформацією, у Моторки до «Utico» і «УОСК» претензій немає. На українському ринку автоцивілки вірять, що склалася в компаніях ситуація скоро зміниться на краще. Василь Дарков заявив, що тимчасове погіршення може бути пов'язано з недавньою зміною управлінського персоналу.
Радник голови правління «Української транспортної страхової компанії» Дмитро Овдій повідомив про те, що після зміни топ-менеджменту компанія провела розрахунок по штрафам перед Моторо-Транспортним бюро, які були допущені попередньою командою. Тепер же компанія щомісяця збільшує обсяг і скорочує термін виплат по ОСЦПВ. До того ж, за три місяці 2015 року страховик виплатив на третину більше, ніж у попередньому році.
Новий топ-менеджер «УОСК» Сергій Парфенюк пообіцяв найближчим часом усунути проблему, що склалася і заявив, що на сьогоднішній момент 80% надходжень йде на виплати за договорами ОСЦПВ.
Гендиректор асоціації «Страховий бізнес» Людмила Білошицька звертає увагу на те, що сил топ-менеджерів може бути недостатньо, адже більшу роль відіграє бажання або його відсутність у акціонерів інвестувати в компанію.
Для того, щоб стимулювати подібну дію Нацкомфінпослуг і МТСБУ змінили підходи до оцінки діяльності страхових компаній, приділяючи уваги скаргами клієнтів. Вже з 3 кварталу 2015 року в бюро вступає в силу нововведення за оцінками ризиків, а в травні Нацкомфінпослуг запускає механізм роботи зі скарг клієнтів. Член національного Регулятора Денис Ястреб каже, що завдяки цьому термін прийняття заходів регулятора до порушника скоротиться з 3-4 місяців до місяця.
Слід замінити, що поки дані підходи почнуть ефективно діяти, деякі компанії, які продають поліси цивільної відповідальності можуть збанкрутувати.