Не всі клієнти страхових компаній фінансово задоволені
За підсумками 2014 Нацкомфінпослуг повідомив про те, що близько 10 тисяч громадян нарікають на страхові компанії. Найбільше невдоволення викликає ставлення страховиків до вирішення фінансових питань клієнтів. Йдеться про порушення термінів виплат, зменшення суми страхового відшкодування або відмови у виплатах.
Згідно з даними, які розміщені на сайті Форіншурер, найбільше скарг надійшло від мешканців столиці та її області - 3501 звернення. Так само скарги надійшли і з інших областей України. З Одеської області звернулося 1544 жителя, з Харківської отримано 696 звернень, з Дніпропетровської - 620 звернень, з Донецької - 424 звернення, з Львівської - 402 звернення, із Запорізької - 232 звернення та Полтавській - 208 звернень.
Також Нацкомфінпослуг проаналізував звернення, які надійшли з території Кримського півострова.
Для того, щоб вирішити фінансові проблеми, про які говорили у своїх скаргах громадяни, відомство фінпослуг зажадало у фінансових установ повне надання інформації з наведених скарг і запитань і прийняття відповідних заходів щодо відновлення порушених прав громадян.
Варто зауважити, що кількість звернень значно збільшується, так як цікавлять питання вирішуються в позитивну сторону.